sobota, 25 maja 2013

Bijou pod lupą

"Bijou!" - oświadczył kategorycznie mój wewnętrzny głos, kiedy otworzyłam pudełko. (Tylko bez uśmieszków, dopóki słyszę JEDEN głos, nie ma powodów do obaw.) Postanowiłam nie spierać się z głosem. Wolałam wykorzystać czas na przyjrzenie się chochlikowi z bliska.

Płowe włoski, ciemnoniebieskie ślepka, blady pyszczek.


W zestawieniu z Frederikiem nie imponuje posturą...


Pod surducikiem kryje się pastelowa koronkowa podfruwajka.


Macie pomysł, jak nazwać tę część garderoby?


Z pewną nieśmiałością Bijou pokazuje ciałko...

 
 ... i jego możliwości.


A nawet pozwala mi się zmierzyć.


Otrzymujemy następujące wyniki:
  • wysokość do ramion - 19 cm
  • szerokość pleców - 4 cm
  • szerokość "w barach" - 6,5 cm
  • obwód piersi - 10 cm
  • obwód w pasie - 8,5 cm
  • obwód bioder - 11 cm
  • długość ręki od ramienia do nadgarstka - 7 cm (do łokcia - 4 cm)
  • długość nogi od biodra do kostki - 13 cm (do kolana - 6,5 cm)
  • długość stopy - 2,6 cm, szerokość stopy - 1 cm.
Potem Bijou z powrotem wciska się w ubranko (walka z ciasnymi rękawkami zajmuje nam obojgu kilka dramatycznych minut) i pozuje do ostatniego zdjęcia.


12 komentarzy:

  1. To jest stockowe ciałko Isula?! Dalowe się nie umywa, kolana zginają się pod kątem prostym i ani milimetra dalej...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to stockowe ciałko. Okazało się, że faktycznie może usiąść na piętach - jak na zdjęciach promo:)

      Usuń
  2. Uroczo wygląda w zestawieniu z Frederikiem, takie maleństwo ^^ ale wzrok i poza na ostatnim zdjeciu doskonale obrazuja co w tym maleństwie tak naprawde siedzi.. xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Diablik siedzi! I ogromnie mnie to cieszy, bo co ja bym robiła z małą biedną sierotką:)

      Usuń
  3. Uroczy jest , ale te loczki są mocno retro :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na razie strój też ma retro, a co będzie dalej - czas pokaże:)

      Usuń
  4. Po prostu mały lord z Charakterkiem :>

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny jest, nie ma co :D Ale ten wzrok zdecydowanie morderczy :>

    OdpowiedzUsuń
  6. Tego się obawiałam:) BTW, zupełne przeciwieństwo Twojej Elowen. Najdelikatniejsza Byul, jaką widziałam.

    OdpowiedzUsuń
  7. to jest lalka tangkou,prawda? chicalbym zapytac jak duzo są te lalki niższe od dollfie(bjd) lub j-doll ? z gory dziekuje
    Bo mam do wyboru wlasnie kupic j-doll lub tangkou, co lepsze?bardzo prosze o odp :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, to nie jest Tangkou, to Isul. Pochodzi z tej samej firmy co J-doll, ale to zupełnie inna lalka. Na dodatek chłopak:))
      Tangkou mają 33 cm wysokości, z czego blisko 10 cm stanowi wielka głowa. J-doll są niższe (ok. 27 cm), a ich główki - dużo mniejsze. Trudno porównywać jedne i drugie z BJD, ponieważ BJD występują w różnych rozmiarach, od kilku do kilkudziesięciu centymetrów.

      Usuń
    2. A po dokładniejsze informacje zapraszam na to forum: http://www.dollsforum.propl.eu/
      Są tu osoby, które mają J-doll i Tangkou:)

      Usuń