czwartek, 2 maja 2013

Koreańskie bliźniaczki

Although born in the same day, these twin sisters have much different personality.
Hestia, the twin dolls are coming with dressed in the Gothic and Lolita Fashion.


Przeglądałam dziś ofertę FLTE w poszukiwaniu straconego czasu pewnego słodkiego Isula i ze zdziwieniem trafiłam na istny wysyp lalek, które uważałam za nieosiągalne.
Ciekawe, kto z  miłośników Pullip i jej licznych krewnych płci obojga pamięta, że w latach 2005-2007 JUN Planning wyprodukowała ciekawą serię artykułowanych fashion doll w rozmiarze 1:6 pod nazwą Hestia. Seria doczekała się 8 edycji, a każda z nich składała się z dwóch lalek - bliźniaczek, noszących imiona Ribon i Isora.

Tak wyglądały pierwsze lalki, w stylu Neogothic Lolita, z 2005 r.:



 Grudzień 2006 r. - Isora Kuyaduki No Yoru i Ribon Mikazuki NoYoru: 


Kwiecień 2007 r. - Isora Mayu Duki No Nozoku Hi i Ribon Saramatchizuki No Itoma:

Źródło zdjęć: http://forum.dollplanet.ru/viewtopic.php?f=25&t=2020

Te i inne pary możecie bardzo dokładnie obejrzeć tutaj: http://hestiadoll.web.fc2.com/index.html

Ciała Hestii były takie same, jak u pierwszych J-Doll i Pullip trzeciego typu. Ich głowy były znacznie większe niż u J-doll, ale nie dorównywały Puillipowym "dyńkom". Nosiły peruki i miały piękne, wyraziste oczy, według mnie porównywalne z oczami Moxie Teenz.
A mold? Kiedy oglądałam ownerskie zdjęcia bliźniaczek, doznałam déjà vu - skądś już znałam to zamyślone spojrzenie, subtelny wykrój warg z ledwo dostrzegalną zapowiedzią uśmiechu, delikatny kształt nosa, uparty zarys podbródka... 
Spójrzcie tylko:



Po lewej - moi chłopcy, po prawej Ribon Reunion At First Quarter Moon (bliźniacza siostra Isory Parting of the Moon in Last Phase of the Month) na zdjęciu autorstwa właściciela (właścicielki?), homo ludens. Biorąc poprawkę na jej bardziej miękkie, dziewczęce rysy, dochodzę do wniosku, że nie mogliby się wyprzeć pokrewieństwa! Nb. pierwszy Taeyang przyszedł na świat zaledwie rok po narodzinach Hestii.

2 komentarze:

  1. Też trafiłam na nie, jak oglądałam chłopaków na FLTE. Ładne są, ale dla mnie mają jedną poważną wadę - nie ruszają oczami ;)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A dla mnie jeszcze jedną - nie są chłopakami;)
    Jak sobie radzi Eskiel w nowym mieszkaniu?

    OdpowiedzUsuń