czwartek, 1 sierpnia 2013

Zielonookie licho

Strasznie się ostatnio użalam nad sobą, biedną...
Połączone działanie obezwładniającego upału i ogłupiającego klepania w klawisze obniżyło mi iloraz inteligencji do poziomu pluszowego misia (mam nadzieję, że przejściowo). Zaniedbane plastikowe chłopaki patrzą na mnie z półek takim wzrokiem, jakim siedmiu krasnoludków musiało spoglądać na królewnę Śnieżkę, kiedy się spóźniała z obiadem. A ja, zgodnie z przewrotną kobiecą logiką, zamiast się nimi zająć, postanowiłam na pociechę sprawić sobie kolejnego.
Ponieważ na ostatnim spotkaniu Grażyna dała mi do zrozumienia, że moja Françoise (Frankie Stein Skull Shores) więdnie w samotności, tym razem padło na przedstawiciela Monster High. Wybrałam chłopaka o kocim spojrzeniu, z dołkiem w brodzie i brwiami, które mówią: "Doprawdy? Jesteś tego pewna?"
O dziwo, jestem pewna wyboru, choć NAPRAWDĘ nie lubię moldowanych włosów, a w jego przypadku trudno nawet mówić o włosach. Zielone łuski i irokez z macek - co to w ogóle ma być?? Ano ma to być trzecie z kolei wcielenie syna Gorgony Meduzy, Deuce'a Gorgona, według mnie najprzystojniejszego z Monsterowych chłopaków.
Jak na razie jego historia przedstawia się następująco:
  • czerwiec 2010 r. - pierwsza seria (Basic), Deuce w dwupaku z Cleo de Nile,
  • grudzień 2010 r. - fashion pack Scream Uniform - strój koszykarza,
  • lipiec 2011 r. - seria Dawn of The Dance,
  • listopad 2012 r. - seria Scaris: City of Frights.
I tyle tytułem wstępu - możecie odetchnąć z ulgą, bo dalej będą już tylko zdjęcia Deuce'a, który otrzymał swojsko brzmiące imię Duke;)















12 komentarzy:

  1. Czyli naszej zarazie winna jest Grażyna i jej różowa zgraja, innego wytłumaczenia na to nie widzę... A chłopak z mordki całkiem sympatyczny, chociaż jednak ciekawi mnie, jak by wyglądał z normalniejszymi włosami...
    Ostatnie zdjęcie jest świetne! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taa, "lustereczko, powiedz przecie, kto jest najpiękniejszy w świecie?"

      Usuń
    2. A co do włosów, też byłam ciekawa, i znalazłam takie coś:
      http://farm4.staticflickr.com/3737/9328801548_b4559ab909_z.jpg
      http://24.media.tumblr.com/tumblr_m5saapSSdq1royh22o2_1280.jpg
      http://farm4.staticflickr.com/3738/8793703456_d9b728fdb6_n.jpg
      http://th07.deviantart.net/fs71/PRE/i/2011/246/e/0/hedward_horseman_custom_by_jackanddannysgirl-d48qobw.jpg
      Ja bym go jednak widziała z zupełnie inną fryzurą!

      Usuń
    3. Sama zaczęłam szperać:
      http://www.flickr.com/photos/mhscreamqueen/5222342366/lightbox/
      w "naturalnym" kolorze mu chyba najlepiej, takim to bym nie pogardziła

      Usuń
  2. w końcu Franczyzna zadowolona ;D Ja niestety mm faze na Chinskie klony...

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak ja się cieszę, że coraz więcej chłopcząt pojawia się w lalkowym świecie! Każda przystojna męska buźka strasznie mnie łapie za serce. Jaszczur jest hipnotyzujący. Podobają mi się jego ślipia i to, że jest tak apetycznie chudziutki!

    OdpowiedzUsuń
  4. On buty ma świetne! Pasują może na Taeyanga?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyobraź sobie, że tak! Taeyangowe płetwy są odrobinkę szersze w palcach, ale da się wcisnąć.

      Usuń
  5. Moim zdaniem najprzystojniejszy z MH chłopaków. Szkoda, że te włosy takie gumowe, ale poza tym jest bardzo sympatyczny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślałam przez moment, żeby mu zafundować rootowane włoski, ale wylazł ze mnie krakowski centuś:) A mówiąc poważnie, akurat potworzastych postanowiłam zachować w stanie dziewiczym, jak ich Mattel stworzył.

      Usuń
  6. Zastanawiałam się nad kupieniem go, ale jakoś te pełne buty do krótkich spodni mnie denerwują :/ Teraz dodatkowo widzę buźkę zbyt, jak dla mnie, dziewczęcą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja przywykłam do Taeyangów, więc taka buźka będzie dla mnie łagodnym przejściem do bardziej męskich typów;)

      Usuń