poniedziałek, 3 marca 2014

Wzięło i zdechło:(

Jak wyżej. Dolls Forum zdechło.
Szczęśliwie udało mi się nie uzależnić od Facebooka i Twittera, a tu masz babo placek - niby coś tłumaczę, niby przeglądam ostatnie doniesienia z Ukrainy, ale co jakiś czas sprawdzam, czy DF już zmartwychwstało i da się na nie wleźć...
Utwierdzam się w przekonaniu, że w moim przypadku nie ma alternatywy dla DF. Owszem, są inne, elitarne fora, ale nie zamierzam ubiegać się o przyjęcie, wypełniać ankiet, prosić o rekomendację i czekać na akceptację moderatorów lub użytkowników. Ot, taki już ze mnie hardy plebejusz;)
Zostaje mi czekać, aż Dolls Forum przyjdzie do siebie. Oby jak najszybciej!

4 komentarze:

  1. Współuzależniona w odświeżaniu strony serdecznie pozdrawia...

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tez co jakiś czas podglądam i wzdycham sobie cicho: ileż jeszcze przyjdzie czekać na zmartwychwstanie? Niby rzadko tam piszę, niby niewiele tematów mnie interesuje, ale kiedy doszło do zniknięcia forum z zasobów sieci to nagle zachciało mi się przeglądać na nim wszystko jak leci :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba znowu coś nie tak.... Nie moge się zalogować......

    OdpowiedzUsuń
  4. serio? jakiś czas tam nie zaglądałam, szkoda, że padło

    OdpowiedzUsuń