sobota, 21 września 2013

Ciarki po plecach

Tyle się ostatnio naczytałam i nasłuchałam o promowaniu mrocznych praktyk okultystycznych przez Monster High, Hello Kitty i kucyki Pony, że o mały włos nie eksmitowałam Duke'a i Françoise - tak na wszelki wypadek... (Kotków ani kucyków na szczęście nie posiadam.) Prześmiewcze i sceptyczne komentarze na Dolls Forum sprawiły, że zrezygnowałam z tego zamiaru i zlekceważyłam zagrożenie. Czy słusznie? Sami oceńcie.
Kiedy wczoraj (po zapadnięciu zmroku) postanowiłam odwiedzić swój blog, moim oczom ukazał się taki oto widok:

Po plecach przeszły mi ciarki, włosy stanęły dęba, a krew w żyłach zlodowaciała. Czyż nie miałam przed sobą namacalnego dowodu, że zabawy lalkami przyciągnęły tej siły cząstkę drobną, co zawsze złego pragnie i zawsze czyni dobro?



10 komentarzy:

  1. Szatan nie śpi tylko patrzy i wyczekuje na takie dobre istoty jak ty na spotkaniu lalkowym w Krakowie, obawiaj się tęczowych kucyków - to znak!... podpisano WYROCZNIA ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja obecne czekam na lalkę (a już miało nie być ani jednej!), która jest Samo Zuo. Chłopak bratał się z pewnym demonem (zabójczo przystojnym ehhhh). Będę musiała jakieś egzorcyzmy odprawić, czy coś...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ejże, czyżbyś przygarnęła Ciela Phantomhive'a??

      Usuń
    2. Zgadłaś - za dobrze go opisałam ;)
      Niestety z drugiej ręki i bez oryginalnego ubranka. Ale może coś się na to poradzi z biegiem czasu.

      Usuń
    3. Co tam ubranko, ważne uczucie:) Mój najnowszy też przyszedł na golasa i do tego łysy.

      Usuń
  3. jesteś przeklęta! Powinnaś to jakoś wiesz, odwołać. Upiec chleb przyjaźni amiszów czy coś.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko że ten chlebek to coś w rodzaju Waszej "przechodzonej lalki" - w pojedynkę się nie uda:)

      Usuń
    2. hmm myślę, że na lalkowiczów możesz liczyć

      Usuń
  4. Uuuuu, szatan tu był! To dlatego wystrój bloga taki czarny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak między nami mówiąc, jesteśmy dobrymi znajomymi:
      http://illusions-and-allusion.blogspot.com/2013/08/ordnung-muss-sein.html

      Usuń